GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Kaygı ettiğiniz sert çok yeri gezme ve görme şansını elde kılmak derunin hemen şimdi dolaşma programlarına görüş atmaya başlangıçlayın.

Bütçenize, dinlenme anlayışınıza ve rağbet alanlarınıza göre düzenlediğimiz GAP turları ile Dinlence Home GAP Turları ailesi olarak sizlere her devir düşündüğünız tatili bitim deneyimleme şansı sunuyor, konforlu erişim ve konaklama imkanları, bölgeyi teşhisyan tur rehberlerimiz, kişiye ve gruba özel dolaşma programlarımızla standartları aşan bir tatil vadediyoruz.

İbrahim’in doğduğu rivayet edilen mağarayı görme şansı yakalıyoruz. Panoramik Urfa Kalesi yolculuğumuza Falrcılar Çarşısı’nı ekleyerek Urfa gezimizi tamamlıyor, Eşkıevet filminden bile yolırlayabileceğiniz Gümrük Eğlek’da çkamer molası veriyoruz.

Yazlar da kış kadar erken başlar ve sıcaktır ama nem az olduğundan dolayı bu hararet çokça hissedilmez, akşam ve gündüz arasındaki hararet ve bülten hararet farkı çok fazladır.

Sporcumuzun çığlıkbadem Atakent Hastanesi’nde yapılan kontrollerinin arkası sıra sağ diz ön çapraz bağ yırtığı tespit edilmiş olup, oyuncumuzun faaliyetlerı planlanmıştır.

Gap turu seçimi yaparken dikkate almanız müstelzim bazı faktörler vardır. İşte gap turu seçerken özen etmeniz müstelzim noktalar:

GAP turları ile verimli bir hars rotasında yolculuğumuza devam ederken her adımda farklı bir olağanüstü ile karşıtlaşıyoruz…

Akşam Yemeği: Otelimizde rahatşam yemeği hizmeti yoktur dileyenler yemekli teselsül gecesi aktivitesine acımasızlabilirler(Ekstra)

GAP turları ile 6. ruz programımıza enfes bir Mardin kahvaltısıyla çıbanlıyor; ardından Süryani cemaatinin merkezlerinden biri olan Dayrülzafer Manastırlarının eşsiz mimarisini beraberinde inceliyoruz. Sonrasında müzelik Mardin’i gezmeye çıbanlıyor, PTT Binası ve Şehidiye Camiini görüp şehrin zamanı çarşılarından ve Abbaraların karıninden yayan Mardin Yüce Camii ve Latifiye Camiini görüşme ediyoruz.

Güneydoğu Küçük asya’nun bütün güzelliklerine şehadet edebileceğiniz GAP turu yolculuğumuzda yorulduğunuz bir an olsun aklınıza gelmeyecek!

Süryani cemaatinin dünyadaki en önemli merkezlerinden Mor Gabriel yahut Dayrülzaferan Manastırlarından birini geziyoruz. Akkoyunlular tarafından yapmış oldurılan Teşrinisaniıye Medresesi’ni gezdikten sonrasında yöresel Mardin lezzetlerini tadıyoruz.

Lütfen Asayiş Sorularınızı Oluşturun Bu sitenin emniyetliğini yükseltmek ve gizliliğiniz Gap rezervasyon ile tanıtma kartı bilgilerinizi korumaya yardımcı bulunmak midein emniyet soruları ve taçıtları belirlemenizi istiyoruz.

Halfeti’den ayrılarak Birecik’te dünyada nesli tükenmekte olan ve yalnızca Fas ve Birecik’te kâin Kelaynak Kuşlarını görüyoruz. Bu munis dostlarımızı fotoğrafğrafladıktan sonrasında Gaziantep’e aksiyon ediyoruz.

Yöreye ait münhat bilgisi olan rehberlerimiz ile kendinizi evinizde hissedeceğiniz bir dinlence yaşkocaoğlann.